Copilului meu


Tu dai sens vieții și existenței mele copil frumos și drag !
Când Dumnezeu m-a binecuvântat de a deveni mamă , bucuria era

nemărginită , mii de cuvinte de aș așterne pe hârtie nu ar putea descrie

acel sentiment , numai o mamă îl poate simți cu adevărat și vreau să-

ți spun că a fost cea mai frumoasă zi din viața mea căci minunea mică

din brațele mele se uita la mine cu doi ochișori ca de migdale parcă mă întreba ; – Tu ești mama mea ? – Da copile , eu sunt mama

ta care te va iubi până cea din urmă zi , și de acolo de sus am să veghez asupra ta , atunci am făcut un legământ și mă voi ține să-l respect ;

  • în primul rând voi fi prietena ta
  • îți voi fi alături mereu
  • voi fi confidenta ta
  • te voi învăța să faci diferența dintre bine și rău
  • să crezi , să fii optimist și să-ți urmezi vi sul tău
  • chiar dacă în viață nu este ușor , tu să răzbați prin ea căci așa suntem născuți cu toți să trecem și cu bune și cu rele

Toate acestea și multe altele ți le voi spune chiar dacă uneori sunt cicălitoare ,

tu ai să înțelegi și drumul singur ai să ți-l alegi copilul meu .

De la primul gângurit până la încercarea de a spune lucrurilor pe nume ;

  • Mociule tai Mikinti că te mănâncă bociolanii ( în traducere ar fi ; – Moșule

stai cuminte că te mănâncă șobolanii) când te necăjea unchiul tău sau ;

  • Mami tăi oleacă (adică Mami stai un pic ) venind din dormitor în bucătărie

cu mâinile în șold să-mi spui să te mai aștept un pic, ca să nu te cert , ori

când făceam cumpărături și uitam să-ți iau ceva , așteptai până termina

de despachetat și cu ochii mirați te uitai la mine și mă întrebai ;

-Eu ? Mie ? Nimic nu , ni mi-ai luat nimic ? Normal chiar dacă uitasem tot aveam

ceva pus deoparte, mami mereu avea .

Aceste amintiri rămân neprețuite pentru mine și tine copilul meu , și nu le-aș

da pentru nimic în lume . Aud oamenii că se laudă cu averi , dar ce avere poate fi mai prețioasă pe acest pământ , ce bucurie și fericire

mai mare decât copilul și familia ta ? Timpul a trecut și te-ai făcut mare și sunt

mândră căci în această viață am făcut o mare realizare ,,un pui de Om mare” de

care sunt mulțumită tare și cei din jur sunt mulțumiți de tine copilul meu.

Nu cred că trebuie să-ți mai spun că sunt mândră și fericită că tu ești ,, copilul

meu” . Și să nu uităm și copiii care fac parte din viața noastră , cei care au trecut

pragul casei noastre și i-am binecuvântat și cu câte ceva dulce și o vorbă bună . Cu mult drag semnat mama și tata

La mulți ani copiii mari și mici ! Aceste rânduri scrise cu emoții și cu mult drag le dedic tuturor copiilor , dar în mod special copiilor mei : Andreea , Ionuț și Cristina !

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.