Prăjituri  cu aromă de Sărbătoare


La noi sărbătorile au aromă de prăjituri. Miroase a curățenie și se combină cu mirosul cetinei de brad , a protocoalelor de sub brăduț , pregătiri pentru Moș Crăciun, pregătiri pentru cadouri, miroase a copilărie a mea, a copiilor mei .

Ce mai adaug în prăjituri pe lângă ingredientele scrie în rețete?

Mi s-a pus des această întrebare .

Nu sunt cea mai tare bucătăr, nici cel mai mare cofetar însă le fac cu drag și iubire și da pui și un pic de magie , atât

Îmi aduc aminte cu drag cât de entuziasmate eram noi fetele atunci când o ajutam pe mama să pregătim rețete de prăjituri în casă mai ales în preajma sărbătorilor de iarnă erau ceva cu totul special , poate aerul rece , zăpada sau mirosul de brad , ori pregătirea pentru colindat să fie pricina acestui entuziasm? De fapt toate acestea făceau să fie această sărbătoare mai specială. Mama mea fiind cea mai pricepută  și  iscusită gospodină în bucătărie îi ieșea cel mai frumos și gustos cozonac
https://www.pastebaneasa.ro/pr
( singura care reușește să facă cozonac la fel de bun este sora mea mai mică) , la cei 78 de ani ai ei încă mai face mâncăruri gustoase iar eu nu mă pot abține când mă duc în vizită la ei să nu gust câte ceva din ce mai gătește ea .

Când sunt anunțată că o să am musafiri încep să mă agit dacă nu am cu ce să ii servesc cu ceva dulce pregătit de mine în casă , la noi toți musafirii sunt tratați la fel  indiferent  că sunt de ai casei apropiați sau persoane străine, de mică am învățat de la părinții mei să îmi deschid ușa casei și cea a sufletului larg deschisă.


De fiecare dată când aștept copii să vină acasă le pregătesc bunătăți care le plac lor cel mai mult  https://www.pastebaneasa.ro/retete-de-paste checul este unul din dulciurile lor preferate și îl pregătesc cu drag, rămâne cea mai la îndemână rețetă și pentru mine în același timp

 Ce prăjituri făceam în copilărie?

Preferate de noi erau nucile cu cremă de cacao.

Mai făceam salam de biscuiți.

Nelipsitul cozonac.

Și cremă de zahăr ars.

Acest articol a fost scris pentru concursul Super Blog 2022!

Un răspuns la „”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.