O combinatie perfecta


De cand suntem mici , noi fetele ne dorim sa devenim mici vedete sau sa devenim printese , iar cu aceasta ocazie incercam sa confectionam papusilor rochite si alte articole pentru ele  chiar daca nu ne iese acest lucru din prima incercam pana iese a ceea ce ne dorim . Fiind fete eram atrase de aceasta pasiune ce ne reusea mai mult sau mai putin , mai mult am invatat sa ne tricotam manual  de la pulovare pana la faimosii ciorapi de lana , nai apoi o alta pasiune la moda atunci mai era crosetatul . Cu aceasta ocazie invatam din timp cate ceva despre designer-ul  vestimentar , ca pe viitor sa ne putem face o idee cand alegem articolele vestimentare pentru noi  de ce nu si  pentru cei de langa noi (daca se dau pa mana noastra ) .


Acest lucru imi aduce aminte cu drag de copilasii mei cand imbracau rochia  mea de mireasa , luidu-si fiecare din ei la intamplare sandale s-au pantofii cu tocul cel mai inalt, iar acest lucru cand se intampla trebuia sa le duc l-a reparat ori sa cumpar altii fiindca nu puteam sa-i folosesc, si cand erau luati la intrebari nu spunea cine a facut chiar daca facea unul din ei o boacana nu se dadeau de gol puteam sa-i bat pe toti trei  niciodata nu dadeau vina unul pe altul raspundeau fie nu stie cine este vinovat , fie nu a vazut cine a facut acel lucru ( aceasta remarca era cel mai des folosita de ei ) .                                                                                                                                                                                   answear-patrat


Bineinteles ca nu multe dintre noi reusesc aceasta performanta mai ales cea de designer vestimentar profesionist , dar macar pentru noi pentru a sti sa facem combinatia perfecta . Eu si surioarele mele faceam parada modei cu vestimentatia mamei cand nu erau parintii acasa , apoi trebuia sa o punem cu grija inapoi altfel o pateam rau de tot .


Acum ce sa fie ? Ce brand ? Grea alegere . A da , am gasit solutia ca sa fiu cu inima impacata voi lua mai ales acum de black friday unde am avut ocazia sa fac cumparaturi la preturi mai mult decat avantajoase de la branduri renumite cum ar fi : Timberland ,  G-Star si sa nu uit de prima mea legatura in lumea modei si anume : Levi’s, totusi prima iubire nu se uita niciodata nu ?

Asa ca mi- am facut o   achizitie de la doua branduri premium1 + 1 = Style cu o ROCHIE .de la DIESEL si o pereche de JEANSI de la LEVI’S  pe care le ador .  Acest articol participa la Super Blog 2016 !


glam-rock-1-dla-kobietblue-bomber-dla-kobiet

Un răspuns la „”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.