O tinuta eleganta


Nimic nu este mai frumos si mai placut pentru o femeie cand este admirata si apreciata pentru cum arata , dar mai ales cum se imbraca ,  iar  in garderopa ei  isi face loc mereu cate un accesoriu nou aparut in magazine . Pentru a avea mai mereu ce isi doreste ,, vaneaza preturile ” si cauta oferte avantajoase  dintr-o varietate de produse de calitate , in felul acesta achizioneaza mai multe articole vestimentare economisind mai mult din buget propriu , iar eu numesc asta ,, femeia inteligenta ”  .  Cand imi permite timpul si bugetul  si m-a scapa sotul prin magazine le i-au la purificat pe toate pana gasedc ce imi place mie .


Ca sa nu se mai enerveze si sa nu i se mai para ca stau mult la cumparaturi le facem impreuna , asa isi gaseste si el ce are nevoie fara sa ne mai contrazicem  dupa ce cumparam un articol si nu era multumit de el fiind mult mai mofturos ca mine  . Numai ca  eu ies mai des cu treburi in oras iar sotul meu ramane in urma cu shopping-ul … dar nu se supara doar  numai ce ma intreaba  usor ironic:  – Acum ce ti-ai mai luat ?


Acum toate ca toate dar ce ma fac ? Intru de fiecare data in panica cand trebuie sa ies undeva ,  pana ma linistesc eu dureaza ceva  neavand pana la urma incotro trebuie sa ma hotarasc singura,  dar mereu exista  un dar daca nu stau bine , daca nu se asorteaza  si tot asa . Asa am patit-o si acum cand trebuia sa iesim si noi asa ca fetele la un suc , chiar nu am de ce sa imi fa griji scap repede cu o pereche JEANSI INVERNESS  achizionati de la brandul MEDICINE la care am  a adaugat aceste  botine pe care le-am luat de la acelasi brand http://answear.ro/p/incaltaminte-204-k.html Botine din colectia Medicine. Am fost inspirata  sa aleg  aceasta vestimentatie fiidu-mi  mai  usor si simtindu-ma lejer   nu in ultimul rand punandu-mi in evidenta trasaturile corpului , fiind intrebata mereu ce metoda de slabire folosesc , iar eu multumesc in fiecare zi maicutei mele si lui Dumnezeu ca, nu se (de)pune nimic . Asa m-am simtit  in tinuta mea eleganta mai in largul meu si cu sentimentul ca ma-am facut placuta tuturor si fara prea mari eforturi  din partea mea , am facut acest lucru fiind naturala asa cum sunt eu . Poti fi elegant si frumos mereu caci intodeauna frumusetea vine de la noi , din gandirea noastra din interiorul nostru.Acest articol a fost sris pentru Super Blog 2016 , proba nr 18 !answear-patratMedicine - Botine Medicine - Jeansi Inverness

3 răspunsuri la „O tinuta eleganta”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.