Lectura placuta cu Mosul


Iarna se apropie cu pasi marunti si nu mai este mult pana ce ne bate la usa mult asteptata  vacanta de iarna atat de copii cat si de noi daca bine inteles ne-am pus la punct cu toate pana la venirea ei  , dar in asteptarea  sarbatorilor de iarna ce ne duc cu gandul la copilarie ; la impodobidul bradutului , la  jocurile  prin zapada  si la  trantele pe care le luam prin zapada , dar mai ales la pregatirile noastre pentru colindat cand trebuia sa le invatam pentru serbari cat si pentru a merge la urat in cete formate din mai multi copii. Aceste ganduri imi aduc aminte de cand eram  mai micuta  iar cand venea seara si https://www.facebook.com/rao.editura/Toată familia citește”  ne strangeam cu totii in casa si dupa ce ne verificau parintii daca ne-am facut temele  ma puneau sa le citesc povesti dar si din faptele  de vitejie eroilor nostri , iar mie nu imi displacea acest lucru fiindca de multe ori m-ai scapam de treburile de afara asta insemnand sa dam de mancare la animale ori sa le facem curat si acest lucru trebuia sa il faca fratii mei spre disperarea lor si bineinteles spre bucuria mea .Si cand afara  fulgii de nea  se astern intr-o  patura alba de zapada mie imi place sa stau la caldura langa soba unde  se aud cum trosnesc lemnele in ea  citind o carte iar alaturi sa sorb din cana de preferat un compot fierbinte de fructe cu aroma de scortisoara  (iar spre rusinea mea am cam neglijat acest frumos obicei ) fiindca ,, cine  nu citeste nu cunoaste si nu stie ” as spune eu  de aceea m-am gandit si i-am scris Mosului  printre altele, cum adica care Mos ? Da, da Mos Craciun despre el e vorba da stiu ca mai sunt  si alti  mosi dar acum vorbim de acesta da ? Deci o sa-i scriu sa imi aduca  cele mai frumoase  si  cele mai  interesante carti  din sectiunea RAO Clasic.


Iar daca ar fi dupa mine cel mai bine  ar fi sa-i scriu sa imi aduca un teanc mare de carti de diferite categorii numai sa fie ceva placut , ca mie nu imi plac cele de groaza sau altele de genul acesta caci mie intodeauna povestile cu final fericit ma fac sa simt mai optimista si avem ce invata atat povestile din carti cat si cele din viata reala,  fiindca si acele  povestiri din carti  sunt adevarate , ori au o farama de adevar in ele . Si cum se intampla  de fiecare data binele invinge raul , si as vrea sa cred ca si acum la fel sa fie . Sa auzim numai de bine .


Editura RAO Cea mai frumoasa femeie  din oras , de Charles Bukwski,si Editura RAO Scrisori catre o necunoscuta de Antonie de Saint- Exupery  , ar mai fi  Editura RAO si Lumea vazuta de Garp de John Irving . Si pentru  iubitorii de lectura , cei care aveti drum in Bucuresti pe 6 decembrie  este ziua Portilor deschise al  Editurii  RAO , lectura placuta . Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2016 , proba nr 15 !rao2


3 răspunsuri la „Lectura placuta cu Mosul”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.