E bine de stiut ..


Am vazut multe acidente , multa neatentie atat din partea soferilor cat si a pietonilor poate de aceea nu m-am inscris la scoala de soferi desi avusesm o ocazie in anul 1989 dar din cauza unor probleme ni s-a luat acest drept mie si colegilor mei , dar nu acesta a fost motivul pentru care nu sunt inca soferita imi place acest lucru dar cu rabdare  se fac toate  mai ales acum nu as mai da in marsarier asa cum am facut in prima mea incercare de a conduce o masina spre amuzmamentul  celor din jurul meu si spre necazul meu(trebuie sa va spun ca nu am luat nici o ora de condus, asta a fost sa ma testeze un pic electricianul unde faceam practica )   , si toate la timpul lor as zice eu . Si hotarat lucru ; Nu cred ca o sa fac asa ceva in trafic cand o sa am masina mea dar de fapt ce spun eu ? Nimic din ce am vazut negativ la alti soferi nu am sa fac chiar daca sunt provocata , iar pentru a evita neplacerile si nervii intinsi la maxim o sa imi iau o aplicatie  http://www.edotec.roEdotec  , pe care am vazut ca o folosec o parte din prietenii mei iar din ce am inteles eu Edotec este un magazin online care au o gama variata de produse si este cel mai diversificat stoc In Car Entertainment din România,  de unde pot sa aleg  din cele 3500 de produse ceea ce imi doresc , iar ce este interesant produsele sunt testate inainte de comercializare ,  aceset lucru pentru mine este important .De ce sa nu am un Android direct din masina ? Cum spuneam ca sa evit unele porobleme cu ajutorul acestei aplicatii pe care mi-am ales-o voi enumera cateva beneficii ;

  • GPS integrat;    : Edotec Integrare cu cameră marșarier,   Redare muzica de pe card,
  • Radio;Posibilitatea de instalare TV DigitalCar kit cu Bluetooth pentru convorbiri telefonice hands-free și comenzi de pe volan.Posibilitatea de a reda filme pe monitoare pentru tetieră , iar toate acestea pentru a avea mai multă libertate la condus și vizibilitate la parcare . Edotecnavigație auto .

    edotec_mic

Focus Navigatie Bluetooth Android . Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2016 , proba 11 !

Un răspuns la „”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.