Flori pentru mama


Nimic pe aceasta lume nu este un lucru mai frumos decat sa aduci zambete si sa surprinzi placut pe cei apropiati , iar la urma ramane buna dispozitie si  bucuria  celui surprins  cat si multumirea celui care a facut surpriza , iar eu iubesc sa surprind la randul meu imi place sa fiu surprinsa .De cand eram mica imi placea sa fac surprize placute celor dragi numai ca nu intodeauna erau  intelese ori apreciate aceste gesturi de aceea un timp nu le-am mai facut , doar mamei mele care era si este o persoana deosebita cea mai frumoasa si buna mama din lume , pe ea am continuat sa o surprind frumos mereu si nu trebuie sa fie nici o  ocazie speciala pentru a face acest lucru caci ma simt minunat facand acest lucru .Si acum fara nici un motiv anume pentru  a o bucura cu www.olla.rocadouri florale,si zambetul ei de multumire spune mai mult ca o suta de cuvinte numai ca de aceasta data a fost  ceva  mai special  pentru ca am avut si complici care m-au ajutat . Nu este pretentioasa orice inseamna floare pentru ea sa le aiba in preajma o face fericita , si nu e de mirare ca o mostenesc in acestata privinta .     


curcubeul-vestitor-buchet-de-lalele-frezii-si-lisianthusdimineata-bucuroasa-aranjament-floral-pe-suport-de-ceainic-din-portelan14440943_774019779396845_7078439902721377783_n14322179_764404167025073_8958288813590739769_nAceasta este  florărie online, de unde am comandat minunatele buchete-de-flori o stiu de anul trecut unde la randul meu am fost surprinsa placut cu un buchet de flori de copii mei Despree olla.ro, florărie online  stiu ca  a aparut in anul 2011 , unde in atelierul de creatie cu imaginatie , cu mestesug si multa daruire  dau forma unor aranjamente florale inedite  cum ar fi ;buchete de flori personalizate  , cadouri si altele. Iar ceea ce nu stie multa lume e ca anul trecut Olla a primit titlul de furnizor al Casei Regale a Romaniei , super tare nu ?. Acum  imi aduc aminte cu drag de ele alaturi de oameni dragi mie asa cum suntem si acum ne-am strans toti copii cu nepotii sa le facem o surpriza parintilor nostri fiindca niciodata nu reuseam sa fim cu totii laolalta mereu intervenea cate ceva si trebuia sa anulam caci o data se adunau nepotii alta data numai o parte din noi si tot asa , iar intr-un final am reusit  si acest lucru . Nu trebuie sa va mai spun caci am reusit sa le fac o surpriza pe care nu o vor uita prea curand nici ei si nici eu . Acest articol a fost scris pentru Super Blog 2016 ,proba  nr10 !olla_mic

Un răspuns la „”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.