O seara magica si minunata


E noaptea magica cand se naste pruncul IISUS, e seara cand copii vin sa ne colinde iar noi ii asteptam cu drag in prag cu nerabdare sa ne faca o urare cm si noi faceam cand eram mici.In prag de sarbatori orice crestin vin sa petreaca cu cei dragi acasa si asteapta nerabdatori sa le vina colindatori .Iar cei ce au fost cuminti Mos Craciun vine cu cadouri dupa meritul fiecaruia.Spiritul Craciunului ne face mai buni mai darnici,caci sta in firea noastra sa putem face lucruri bune, daruind din putinul nostru facem fericiti si pe cei care au mai putin si ne bucuram si noi cu ei fiinca daruim din toata inima.Eu am o vorba care imi este draga si o spun la toata lumea ‘Daruind primesti inapoi bucuria celui ce primeste’ caci nu uita omule cand esti fericit sa fii mai bun, si dati-mi voie sa va spun si eu o urare ;Un Craciun fericit alaturi de cei dragi voua !

Un gând despre “O seara magica si minunata

Lasă un răspuns

