i TOAMNA, PRIMAVARA, VARA SAU IARNA fiecare din ele au o frumusete si o semnificatie fiecare in parte, caci primavara este un nou inceput de viata,ne- bucuram de caldura ei, toamna culegem roadele si iata iarna ne bucuram de zapada si asteptam cu nerabdare sa ne adunam toti cei dragi noua sa petrecem sarbatorile impreuna.Cand spunem decembrie spunem luna cadourilor si a pregatirilor, cei mici se pregatesc si ei de zor pentru colinde, iar noi cei mari cu liste pentru cumparaturi.A , sa nu uit tot ziceam ceva de cadouri.. a-ti fost cuminti ? Asa ma gindeam si eu ca nu de alta caci vine Mos NICOLAE si stiti daca nu am fost cuminti nu ne aduce nimic.Eu sa stiti am fost cuminte,dar daca nu ajunge Mos Nicolae eu cand aveam copii mici si nu reusea sa le aduca ce-si doreau ei le spuneam ca a vorbit cu Mos Craciun si le trimite pe el, o data era sa-l gasesc pe mos dar  s-a trezit fetita cea mare,crengutele la bradut inca se mai leganau cand a venit la mine si mi-a zis ca ea a vazut mosul,il visase si striga dupa el sa mai stea sa-i spuna poiezii si ca a fost cuminte si a luat note bune.Chiar daca sunt mari tot vine Mosul la ei .Noapte buna, si sa va aduca mosul tot ce va doriti, dar mai ales sanatate ca-i mai buna ca toate.

Un gând despre “Fiecare anotimp, are frumusetea si farmecul lui.

Lasă un răspuns

