Povete invatate,si pastrate de la bunicii si parintii nostri.


Cu siguranta orice parinte pe copil de bine il invata,sa-i fie mai usor in viata.De bine ne invata si ai nostri bunici cand noi eram copii mici.Sfaturile lor sunau cam asa:sa nu razi de cineva,sa nu asupresti un copil mai mic ca tine,de poti ajuta-l cu ceva ,sa nu spui minciuni despre altcineva,sau sa nu dai vina pe alta persoana,mai ales daca ai participat si tu la acea fapta si multe alte sfaturi pe care eu le-am respectat si la randul meu pe copiii mei i-am invatat.Si nu intamplator l-am scris primul,adica sa nu razi de cineva,eram aspru certati daca radeam de cineva,chiar si in gluma.Fiind cea mai mare din fete eram cumva invatata cu greul,dar si atunci ca si acum am respectat si omul rau si omul bun,si din inima va spun caci am invatat sa fac diferenta intre ei.De mici daca suntem educati,cand suntem mari facem diferenta si la oameni si la lucruri.Si copilul mai invata si ce vede in casa,de vede bine de vede rau,el asa merge in viata,asa isi formeaza o mentalitate si crede ca asa e bine.daca nu vede cineva sa-l schimbe,daca nu a invatat de bine.

Un gând despre “Povete invatate,si pastrate de la bunicii si parintii nostri.

Lasă un răspuns

